Jessie J va fi oficial unul din antrenorii de la „The voice” (UK)

Jessie J va face parte din cei 4 antrenori de la Vocea Marii Britanii. Show-ul se va difuza pe BBC1 in primavara lui 2012.

Uite ce a spus Jessie:

„Totul tine de voce. Ador ideea de a fi antrenor si mentor, nu sa jurizez.

Am vrut sa ma implic. M-au abordat si am fost incantata.”

Cantareata a spus si ceea ce a atras-o la acest show:  „Unul dintre motivele pentru care imi place este acela de a fi antrenor”, a spus ea. Nu spune nimeni daca sunt buni sau nu. Ii ajuta sa-si gaseasca vocea si cine sunt, pentru a face din ea ceva ce vor putea darui lumii intregi.”

Jessie J insista ca are acreditarea necesara de a participa la show, in ciuda faptului ca albumul sau de debut a fost lansat la inceputul acestui an.

„Pentru mine, exista acel sentiment… Oare am facut destul antrenand pe cineva? Dar am invatat multe. Am 23 de ani si am intalnit o multime de tineri, cantareti si compozitori care doresc sa infloreasca si imi cer parerea si sfatul pentru ca l-am experimentat. Pana incepe programul, vor fi inca 6 luni in care se vor intampla multe.”

Eu unul astept Show-ul cu nerabdare. Vocea romaniei mi-a placut, dar avand in vedere ca Jessie va fi antrenor ma atrage si mai mult.

Indata ce vor aparea primele editii pe internet voi publica link-ul de download pentru cei interesati.

Voi veti urmari show-ul?

Lasă un răspuns

