Jessie J – Designer-ul anului 2011

Când vine vorba de a face titluri în lumea muzicii, ne putem baza intotdeauna pe Jessie. Da, poate America o are pe Lady Gaga si pe Katy Perry dar noi ne-am luat trendsetter-ul nostru, care scoate in evidenta adevarata moda. De la multi-coloratul „bob al Cleopatrei” (albastru, violet, rosu, verde si multe altele) la acele buze sclipitoare. Jessie J a facut ca anul 2011 sa fie mai luminos si cu siguranta mai colorat.

Cum ai putea uita buzele „Union Jack” pentru aparitia ei la UK  Got Talent?

Si tineti minte cat de neasteptat de sofisticata a fost la premiile  Women of the Year in Iunie? Parul ei era lucios si neted iar machiajul usor, fara a incarca fata….WOW

Abilitatea lui Jessie de a fi ca un cameleon datorita parului sau nu a dat niciodata gres.

Oare cum ne va mai soca Jessie si in 2012? Voi ce credeti?

5 gânduri despre &8222;Jessie J – Designer-ul anului 2011&8221;

  1. Eu zic ca Jessie J ne va surprinde in mod placut si in 2012 . Imi place Jessie J indiferent de aparitiile sale …
    Sa nu uitam ca prima ei apartie pe ,,sticla” a avut-o cu parul negru si tunsa bob (ca in prima poza doar ca il avea negru) . Ea este cea de care ne-am indragostit cu totii ♥♥♥

  2. Nu pot sa imi dau seama cu ce ne va soca, dar sigur o va face, pentru ca aceasta este Jessie! Jessie J! ❤

  3. Mi-ar placea sa faca un clip la piesa Catwalk in care sa apara cu cele mai nebune tinute ale ei. ❤

Lasă un răspuns

