Jessie J: In adolescenta am avut iubita, eram o rebela !

Jessie J recunoaste ca a fost mereu rebela familiei si-si aminteste ca in adolescenta parea o ciudata, din cauza ca avea o iubita la doar 17 ani!

`Foarte multi oameni mi-au contactat colegi vechi de scoala pentru a a afla….Facebook-ul este un loc letal`, a zis artista.

`Mama si tata stiau de multi ani ca sunt bisexuala si nu aveau nimic impotriva. In adolescenta eram o rebela, aveam o iubita, imi faceam tatuaje, ce mai, eram… hardcore`, a afirmat Jessie.

Britanica isi aminteste ca singurele persoane care se legau de orientarea ei sexuala erau surorile sale. `Faceau glume pe seama mea, ele fiind casatorite si cu copii. Mereu m-au considerat rebela familiei`, a conchis Jessie J.

3 gânduri despre &8222;Jessie J: In adolescenta am avut iubita, eram o rebela !&8221;

  1. Stiam ca este bisexuala …din punctul meu de vedere putea fi si les*****a …nu ma deranja …la ce voce are si la cat de frumoasa este…♥♥♥

    • Trebuie admirata pentru curajul ei si puterea cu care lupta pentru a apara drepturile celor cu orientari sexuale mai putin obisnuite. ❤

  2. M-am grabit sa postez parerea fara sa o termin…Mai vroiam sa adaug :
    Acestea sunt preferintele ei , ea a primit multe critici pe aceasta ,,tema” ; dar parerea mea este ca nu trebuie criticata .

Lasă un răspuns

