Jessie vrea sa se intreaca pe ea insasi in 2012 !

 

Jessie a declarat ca nicodata nu a simtit ca a facut indeajuns si vrea ca anul acesta sa faca mai mult! – „Nu am simtit niciodata ca am facut destul!

Mai am inca multe de invatat despre mine, dar totusi ma simt pregatita pentru 2012!

Anul trecut, nu multa lume auzise de muzica mea, si am simtit ca am ceva de dovedit fanilor!

Anul 2011, a fost anul in care Jessie J a dominat lumea!

 

2 gânduri despre &8222;Jessie vrea sa se intreaca pe ea insasi in 2012 !&8221;

  1. Eu abia astept al doilea album

Lasă un răspuns

