Povestea din spatele single-ului „Domino” [RO]

Claude Kelly a postat pe blogul personal povestea din spatele single-ului “Domino“!

 

 – – – Enjoy! – – –

” Cand Dr. Luke si Jessie J au revenit pentru prima data dupa multe luni in studioul nostru preferat, ne-am confruntat cu o problema…. Cum facem ca lumea sa vada cat de uimitoare este Jessie J?

…pana la sfarsitul sesiunii aveam piesa „Domino”!

Cand ai un textier atat de bun ca Jessie, obstacolul a fost sa gasim o cale de a face o piesa mai putin complicata si ostentativa, incat oamenii sa o poata canta singuri.

Ne-am imaginat ca Clive Davis, probabil, s-a luptat cu aceleasi obstacole cand a incercat sa o lanseze pe Whitney Houston intregii lumi. El si-a dat seama, cu maestrie.

Deci…mai devreme am ascultat cateva piese a le lui Whitney Houston, pentru inspiratie.

Am ascultat aceasta piesa! (cu volumul foarte ridicat)

si pe aceasta

Am vrut sa facem o piesa plina de culoare, cu versuri subtile si sexy, sa aiba vibratia unui dans distractiv/fara griji.

Sentimentala, dar sa arate puterea si atitudinea ei! (“How Will I Know”)

Ritmica, sa-ti ramana in cap, sa o fredonezi fara sa vrei! ( “I Wanna Dance With Somebody”)

Si desigur, preformanta muzicala atat de buna, si o nota asa de inalta, incat orice fata ar vrea sa o incerce, sa o cante singura.

Sunt sigur ca puteti vedea asemanarile acum.

Jessie a inregistrat „Domino” cu piciorul rupt. A fost nevoita sa inregistreze intreaga piesa stand jos. Cred ca fara sa ne dam seama, scriam cea mai energica piesa, pentru a o distrage de la durerea pe care i-o provoca piciorul.

Am vorbit despre sentimentele ei, era frustrata ca nu putea purta tocurile ei. Ura faptul ca nu putea arunca carjele, sa alerge si sa danseze dupa muzica, asa cum am facut cand am inregistrat „Price Tag” si „Abracadabra„.

I can feel the tension like a cloud of smoke in the air, Now i’m breathing like I’m running cuz you’re taking me there…

Aceste versuri nu au mai mult sens acum?

Am auzit si citit multe comparatii cu Katy Perry. Flatant? Da, este o masina a muzicii PoP. Precis? Eh, poate,  muzica e subiectiva, oamenii aud ce aud si Dr. Luke este creierul multor piese ale ei.

Dar adevarul?  inspiratia pentru „Domino” a fost inceputul carierei lui Whitney Houston, ea este simbolul si una dintre preferatele mele si ale lui Jessie. unul din cele mai bune surse de inspiratie!

Putin artisti din ziua de azi pot canta la fel de bine ca Jessie, chiar si acei putini artisti, nu sunt la fel de autentici si originali. Deci ma bucur ca „Domino”, atinge oamenii asa cum am sperat!

ASCULTATI PIEASA ASTA LA MAXIM

Dupa parerea mea Jessie J va deveni o „Whitney Houston” a prezentului, o nelimitata sursa de inspiratie!

Astept parerile voastre!

Un gând despre &8222;Povestea din spatele single-ului „Domino” [RO]&8221;

  1. Foarte tare! :X

Lasă un răspuns

