Jessie incantata de faptul ca se va rade in cap!

Jessie a declarat pentru Capital FM ca saptamana viitoare va avea o sedinta in privinta acestui proiect.

Am o intalnire in legatura cu asta saptamana viitoare, si vom vorbi despre caritatea pe care o voi face si cum o voi face„. a spus aceasta.

Sunt o multime de lucruri de planificat. Dar sunt incantata; Sunt incantata sa fac ceva bun pentru lume„.

Jessie inca nu a decis cand se va rade in cap, dar a spus ca acest proiect s-a decis sa-l lanseze dupa ce si-a rupt piciorul.

Dupa ce mi-am rupt piciorul, am fost de multe ori in mai multe spitale, unde am vazut o multime de copii care m-au inspirat„.

Proiectul se va numi „STAND UP

Declaratia artistei o puteti asculta AICI!

Lasă un răspuns

