Cum a ajuns Jessie J vedeta?

Totul a inceput la 11 ani….

La 11 ani, Jessie a participat la auditiile pentru Whistle Down The Wind si a obtinut un rol pentru doi ani in West End. ‘Atunci a inceput totul,’ spune Jessie. ‘Poti sa fi platit sa faci asta? Super! Toata lumea imi spunea Brad Pitt pentru ca am cazut de pe scena intr-o seara. Cred ca Andrew Lloyd Weber si-a facut griji ca il voi da in judecata pentru asta. Dupa momentul cu pricina ne-am imprietenit.
Jessie a semnat apoi cu casa de discuri Gut, dar aceasta a dat faliment la scurt timp dupa. ‘Cineva mi-a spus la telefon ca au dat faliment. Nici macar nu stiam ce inseamna ca o firma intra in lichidare. Cum adica, au fost transformati intr-o supa?

Fata aceasta nu se teme sa o ia de la capat. ‘Imi place agitatia. Imi plac provocarile. Vreau doar sa reusesc.’ Si-a facut bagajele si a plecat in America cu ajutorul agentului ei de-atunci de la agentia William Morris si a petrecut trei saptamani la New York si trei in L.A. pentru a incerca sa se impuna acolo.

Am coborat din avion in LA, am sustinut un recital la Viper Rooms si doua zile mai tarziu aveam opt oferte in fata mea. LA Reid mi-a spus ca nu-i venea sa creada ca producatorii britanici nu m-au vrut.

Astfel de lucruri i se intamplau lui Jessie. Fara o casa de discuri, ea a fost aleasa sa cante in deschiderea concertelor lui Chris Brown din Europa dupa ce managerul acestuia a vazut-o pe YouTube. ‘Ma bucur ca a trebuit sa invat sa fac fata pe scena in felul asta, sa umplu o arena precum Wembley fara presa, recenzii, album scos sau vreo trupa care sa ma sustina. O astfel de experienta te intareste. Pe scena ma simt in elementul meu. Chiar daca sunt pe scena doar 20 de minute voi controla totul pentru ca acela e momentul meu.

Mai jos vedeti declaratia unei case de discuri dupa prestatia artistei!

Un gând despre &8222;Cum a ajuns Jessie J vedeta?&8221;

  1. Ii stiu povestea…o adevarata eroina !

Lasă un răspuns

