Jessie – „Nu am cerinte de DIVA”

Jessie a declarat ca nu are cerinte de diva in backstage. Daca are ceaiul de menta, sarea si chipsurile „Snack-a-Jacks” este super fericita.

Toata echipa imi spune sa ma port mai mult ca o diva, dar nu are rost. Cat timp cat am ceaiul de menta, sarea si chipsurile „Snack-a-Jacks” sunt fericita.” a spus Jessie.

Sunt defapt destul de plictisitoare.” a adaugat aceasta.

Mie mi se pare un lucru extraordinar sa vezi un Star ca Jessie fara „fite„, desi nu prea-mi vine sa cred ca este asa plictisitoare cum zice :).

2 gânduri despre &8222;Jessie – „Nu am cerinte de DIVA”&8221;

  1. Nu este plictisitoare, doar se poarta ca un om obisnuit, de aceea, ea, este foarte admirata!

  2. Nici mie nu imi vine sa cred ca este plictisitoare…

Lasă un răspuns

