Interviu pentru Brit Awards pe Twitter!

Ora 17:00 ora Romaniei. La Capital Fm este piesa Domino, iar interviul incepe. :))

Brit Awards (B) : Haide Jessie J! Esti pregatita pentru interviul nostru de pe Twitter? Avem o multime de intrebari pentru tine…

Jessie J (J) : Pregatitaaaa

B : Uraaa! Imi pare bine ca ai reusit! Prima intrebare: Care a fost cea mai mare realizare a ta in 2011?

J : Cea mai mare realizare a fost sa am anul pe care pe care il asteptam. Pentru lume sa-mi auda muzica. Tot anul a fost o realizare 🙂

B : Foarte bun raspuns! Cum iti aduci aminte de seara din 2011 cand ai ridicat premiul pentru BRITs Critics’ Choice award?

J : Incercam sa nu cad. Jur in discursul meu si sa nu plang. A fost asa de coplesitor. A fost un moment asa de mare pentru mine, 🙂

J : Nu jur in discursul meu, LOL

B : Intrebarea a treia: Care a fost emisiunea sau performanta ta preferata de anul trecut?

J : Au fost atat de multe. Dar VH1 divas a fost special. O onoare sa fiu pe scena cu atat de multi cantareti. Am crescut ascultatd piesele lor. A fost cu siguranta pentru jurnal. 🙂

B : Intrebarea 4: Ce-ti place cel mai mult la faptul ca faci parte din echipa The Voice?

J : Sa ascult atatea voci minunate. Sa stiu ca pot fi antrenoare. Abia astept. Faptul ca i-am intalnit pe Tom, Will si Danny. Si fiind o prostuta la TV. Asta-i haios! Oamenii vor vedea cat de prostuta sun in realitate. LoL!

B : Intrebarea 5: Ce alti artisti ai vrea sa stea langa tine la Brit Awards 2012?

J : Toata lumea la o masa imensa!!! 😀

B : Intrebarea 6: Ce piesa iti place cel mai mult sa o canti LIVE?

J : Nu am 1! Depinde de zi, de starea de spirit, si de public… 🙂

B : Intrebarea 7: Cum vei celebra daca vei castiga un Brit Award anul acesta?

J : Voi sari in cea mai apropiata piscina. LoL. Si voi pune 3 noi clipuri pe YouTube 😀

B : Intrebarea 8: Care este cel mai mare vis al tau, pe care vrei sa ti-l indeplinesti?

J : se schimba. Cel mai mare ar fi sa fac muzica pe care oamenii sa o iubeasca pentru totdeauna. Si altele sunt sa cresc si sa invat pe masura ce cresc.

B : Care este cel mai bun concert sau spectacol la cere ai fost pana acum?

J : Mi-a placut la nebunie Beyonce! Turneul „I AM” m-a inspirat mult!

B : Cand este urmatorul turneu in UK?

J : Sper ca anul viitor 😀 Stiu ca voi HeartBeats o veti face sa se intample 🙂

B : Este planificat un turneu european?

J : Nu stiu. Sper 😀

B : Cine crezi ca merita neaaparat un premiu anul acesta la Brit Awards?

J : EU!!! LoL. Ed Sheeran cu siguranta. Un tip care poate tine o imensa audienta cu o chitara este un star in ochii mei.

B : Te-ai votat singura pentru un Brit?

J : nu. Sper ca fanii mei au facut-o. ar fi incredibil sa castig unul. 😀 x

B : Care este sfatul tau pentru cei care viseaza sa ajunga cantareti sau muzicieni?

J : exercitiu, exercitiu, exercitiu…Multa munca. si canta oriunde poti. Invata sa-ti iubesti vocea 🙂

B : Care este tinuta ta preferata pe care ai avut-o scena?

J : Am atat de multeee. Iubesc tinuta pe care am purtat=o un turneul heartbeat. Stralucitoare si confortabile. Perfect 🙂

B : Esti un model pentru HeartBeats. Dar cine este modelul tau? Cine te inspira?

J : Mama si Tata. Ii iubesc asa de mult

B : Este ciudat sa te uiti inapoi si sa te gandesti cat de mult ai evoluat anul trecu?

J : it blows my mind. As vrea sa fac asta peste 50 de ani, sa ma uit inapoi si sa fiu mandra

B : Ce astepti cel mai mult in 2012?

J : Turneeeee, sa intalnes mai multi fani, muzica noua, mai multa distractie 😀

B : Care sunt cele mai redate piese in I-Pod-ul tau in prezent?

J : India Irie – Ready for love, Beyonce – Love on top, Jay’z – n***** in paris.

B : Multumim Jessie pentru participareee!!!

J : Ne vedem la premiere WoooooOoooooOooooooo

Lasă un răspuns

