Jessie: „Nu imi este frica sa fiu critica”

Jessie a spus ca va fi ca dura, exact ca Simon Cowell in timpul jurizarilor pentru Show-ul  The Voice UK!

„Poate sunt tanara, dar nu-mi este frica sa fiu critica. Imi place cum Simon Cowell spune exact ce gandeste, indiferent daca lumea il place sau nu.

Nu-mi pasa daca lumea nu ma place, sunt pregatita pentru asta. Chiar daca sunt in echipa mea, asta nu ma va face sa spun ca a fost bine, daca nu a fost„, a adugat Jessie.

Nu sunt un robot. Si eu gresesc uneori si nu imi este frica sa le spun si altora daca gresesc. O sa fiu sincera. De asta are mai multa nevoie industria muzicala acum.”

 

2 gânduri despre &8222;Jessie: „Nu imi este frica sa fiu critica”&8221;

  1. Va juriza la show-ul ,,The voice uk” ?

Lasă un răspuns

