Sosia lui Jessie J?

(Melissa in stanga si Jessie J in dreapta)

Jessie J a intalnit-o pe Melissa in public.

Amandoua au 23 de ani si au amintiri neplacute de la scoala.

La 11 ani au fost diagnosticate cu o boala la inima.

 Jessie a ramas uimita cand a vazut-o pe Melissa in public la THe Voice UK. Cand Melissa a fost invitata pe scena sa se intalneasca cu Jessie, JJ a spus: „O Doamne, ma sperii„.

Melissa a declarat pentru The Sun ca si-a ales acest look cu mult inainte de a fi Jessie cunoscuta.

Asemanarea este mi mult decat stranie, aratam ca niste gemene. Am trimis o poza unei agentii de moda, iar seful mi-a zis ca au nevoie de o fotografie cu mine nu cu Jessie J.„, a spus aceasta.

Oamenii imi cer autografe pe strada

Melissa a povestit cum un agent de securitate a o prit-o la intrarea unui concert cu Jessie si a intrebat-o: „Ce faci aici? Trebuie sa o iei pe la intrarea pentru artisti.

Dar este o mare diferenta intre noi. Eu nu pot canta o nota :))

Un gând despre &8222;Sosia lui Jessie J?&8221;

  1. Este foarte frumoasa si Melissa.

Lasă un răspuns

