Jessie J in Cosmopolitan Romania

„AM IESIT CU BARBATI, DAR SI CU FEMEI. SI CE DACA?

Un model in devenire, si nu doar datorita muzicii pe care o canta, Jessie J dezvaluie pentru Cosmo adevarata poveste din spatele succesului ei – familie, prieteni, dar si critici si bisexualitate.

Mi-e teama„, marturiseste Jessie dupa sedinta foto pentru coperta. „Nu sunt fotomodel si habar n-am daca pozele vor fi bune sau nu„. Ii spunem ca ni se pare amuzant, din moment ce in ochii nostrii a radiat de incredere in fata aparatului de fotografiat. „Ei, bine„, glumeste ea, „pur si simplu trebuie sa te prefaci ca stii ce ai de facut.

Sa spunem ca ultimul an a fost plin de schimbari majore pentru Jessie ar fi ca si cum am dezvalui ca Victoria Beckham  e fan Louboutin – e de la sine inteles. acum nu multa vreme, urmarea premiile muzicale de acasa, anul, trecut le-a cucerit pe toate: a obtinut un record de cinci nominalizari MOBO Awards 2011, din care a castigat 4 trofee. La toate acestea se adauga Critics’ Choice Brit Award, un turneu cu biletele vandute integral, dublu disc de platina pentru albumul „Who You Are„, 18 pozitii No.1 in toata lumea si, de parca n-ar fi fost de-ajuns, Cosmo’s Ultimate Music Star Award. Cu siguranta n-ar fi putut ajunge decat la ea… Desi pare un caz de „succes peste noapte”, Jessie J e apreciata de sase ani in coace si a scris cantece pentru nume cunoscute precum Christina Aguilera, Miley Cyrus si Justin Timberlake (care a numit-o cea mai buna cantareata din lume). A avut si cateva job-uri mici: a lucrat ca model pentru par, a vandut la un stand cu fructe si legume, la un magazin de jucarii si si-a facut „ucenia” intr-o trupa de fete (Deep Soul)…

Deci, cum e sa dai in sfarsit lovitura la 23 de ani? (24 de ani implineste pe 27 Martie) Si mai ales, cum i-a influentat celebritatea viata amoroasa, viata de familie si relatiile cu prietenii? Nu disperati, Jessie ne dezvaluie totul!

Interviul:

Felicitari pentru Cosmo’s Ultimate Music Star Award. 

Multumesc! Am crescut citind Cosmo si acum sunt premiata de ei – e minunat.

Care a fost primul moment in care ai simtit nevoia sa te ciupesti ca sa fii sigura ca nu visezi?

Am avut multe asemenea momente – ultimul an a fost o adevarat tornada! Dar as mentiona castigarea Brit Award si prestatia mea de pe stadionul Wembley, cand am cantat pentru prima data piesa Who You Are in fata acelei multimi de oameni. Cand m-am orpit, toata lumea parca inebunise.

 

Esti considerata un model pentru femeile tinere – ai muncit din greu ca sa ajungi aici si, in plus, nu fumezi, nu consumi alcool. Ti-ai propus sa fi vazuta asa?

Nu mi-am propus „Vei fi un model pentru ceilalti”, dar intotdeauna mi-am dorit sa schimb lucrurile in bine. Cateodata nu esti tu cea care alege, ci esti cea care esti aleasa. Cred ca asta s-a intamplat si cu imaginea mea – ea m-a ales pe mine. E important sa-ti imbratisezi destinul si, stiu ca suna a cliseu, dar oamenii au incredere in mine si nu vreau sa-i dezamagesc.

Ne place ca ai vorbit despre faptul ca esti bisexuala cu atitudinea „Da, si?”…

N-am spus-o ca sa ma dau mare. Da, am iesit cu barbati si cu femei deopotriva. E simplu: Cand sunt indragostita nu am de ce sa ascund.

De ce crezi ca oamenilor le e atat de greu sa accepte asta?

Ii incomodeaza. Imi amintesc anul trecut cand ieseam cu prietena mea si o prezentam, majoritatea erau sceptici la inceput. Dar apoi cand vedeau ca sunt relaxata, se relaxau si ei.

Iesi cu cineva acum?

Nu, momentan sunt pe cont propriu. Am ramas in relatii foarte bune cu fosta, nu dramatizam si suntem bune prietene.

Ce gen de persoana te atrage?

Nu urmaresc un gen anume. Imi plac oamenii relaxati, care se simt bine in pielea lor. Oamenii ambitiosi, si cu dantura frumoasa. Si cei care au simtul umorului sinu se iau prea mult in serios.

Preferi sa fi intr-o relatie?

Imi place la nebunie sa fiu iubita cuiva! Nu prea am stat singura pana acum, dar uneori trebuie sa inveti sa fii singura.

Care e gasca ta de prieteni?

Am cam 10 prietene de  suflet, pe care le cunosc de cand eram mici. Prieteni barbati nu prea am, cu exceptia celor care sunt in formatia mea. Mi-am pus si familia la capitolul prieteni, ei sunt salvarea mea si ma mentin pe linia de plutire. Intr-un interviu anterior, am povestit despre perioada in care tatal meu organiza „excursii” in gradina atunci cand eu si surorile mele eram mici si ne amuza, prefacandu-se ca e urs. Cand a citit, a ras si mi-a spus: „Parem o familie de nebuni!„. Nu ne permiteam sa organizam excursii, asa ca facea tot ce putea sa fim fericite.

Celebritatea ti-a influentat relatia cu prietenii?

Cativa dintre ei imi spun ca m-am schimbat, iar eu le raspund ca ei s-au schimbat. Perspectiva lor asupra noii mele vieti s-a schimbat. Am fost obligata sa fac cateva schimbari – atunci cand ies cu totii la un pub, nu pot sa dau si eu buzna pur si simplu, asa cum faceam inainte. Cand prietenele ma invita la ziua lorde nastere, sunt nevoita sa le spun: „Te iubesc si vreau sa fiu acolo pentru tine, dar daca vin voi acapara toata atentia si nu-mi doresc asta”. Asa ca de obicei organizam ceva mai restrans separat.

Exista si prieteni care te-au prasit?

Nu. Am prieteni care se tem ca ma bat la cap daca ma cauta, dar le-am spus ca nu e cazul. Uneori evita sa ma sune pentru ca presupun ca sunt ocupata.

Ce ne poti spune despre prietenii tai celebri?

Sunt foarte apropiata de Ellie Goulding – e un adevarat sprijin pentru mine si e unul dintre oamenii care inteleg ce se intampla acum in viata mea. Recent, m-am imprietenit cu Jason Derulo, care mi se pare foarte cool, ma inteleg bine si cu Fearne Cotton. Pe vremea cand am lucrat in echipa X Factor, m-am imprietenit cu Dermot O’Leary. Si Tinie Tempah mi-e prieten, a cantat la mine acasa odata.

La scoala, copii te numeau „extraterestru” din cauza bolii de inima. Era o gluma inocenta?

 (din pacate sunt multe cazuri si in scolile din Romania) Nu, erau malitiosi si ma faceau sa ma simt oribil. In plus, imi aruncau cu pietre in cap.  Dar stii ceva? Am realizat atunci cand esti luat in vizor inseamna ca esti special si vreau ca toti copii sa stie asta si sa nu se lase umiliti. Chiar asta am vrut sa impartasesc prin piesa mea, Who’s Laughing Now, care e foarte importanta pentru mine, cu atat mai mult cu cat cai care  au ascultat-o mi-au marturisit ca i-a ajutat intr-un fel sau altul. Pastrez fiecare scrisoare pe care o primesc de la oameni – vreau sa le citesc si peste 10 ani.

Ai multi prieteni, dar si multi dusmani, care iti adreseaza comentarii infioratoare, precum „Sper sa te infectezi cu HIV”…

Da… Uneori devine ingrijorator sa stii ca, din pacate, exista oameni care te urasc fara motiv si care vor sa-ti faca rau, dar parintii mei m-au invatat sa nu ma las afectata de rautatiile care se spun despre mine. Vorbeam cu Ellie Goulding despre asta si imi spunea cat de nedrept i se pare ca oamenii sa creeze conturi false de Facebook cu numele tau si sa scrie tot felul de mesaje in numele tau. Chiar ma deranjeaza asta – exista vreo 28 de conturi pe Facebook cu numele meu. Intotdeauna incerc sa le scriu oamenilor pe Twitter si sa-i lamuresc ca eu nu sunt cea care scrie mesajele pe Facebook. Din pacate, suntem tentati sa credem mai degraba ce-i mai rau despre ceilalti.

Esti o persoana foarte optimista. Te enervezi vreodata?

O, da, am si eu momentele mele, dar incerc sa le tin sub control. Uneori devin furioasa si sparg lucruri, dar nu ma tine mult, pentru ca nu vreau ca aceste stari sa-mi „manance” energia. Instructorul meu de condus imi spune mereu: „Nu te enerva pe cailalti soferi atunci cand esti in trefic, pentru ca te incarci cu energia lor negativa. N-o lasa sa-ti strice ziua”. Si cred ca despre asta e vorba – sa nu permiti ca energia negativa a acelor din jur sa devina a ta.

Ce palnuri ai?

O sa ma tund la zero anul asta in scop caritabil daca reusesc sa strang multi bani si cred ca o sa reusesc. Am vorbit cu cateva celebritati care sunt si ele interesate. Ma entuziasmez la gandul ca am sa scap de tunsuarea bob. Prietenii imi spun ca e pacat sa-mi tund parul, dar eu nu vad lucrurile asa. O sa port peruci, iar daca pot salva vieti facand asta, e minunat.

Personal vorbind, unde te vezi peste 10 ani?

Am intalnit-o pe Beyonce acum ceva vreme si i-am zis: „Asta e cel mai dificil job pe care l-am avut vreodata, dar tu mi-ai demonstrat de-a lungul timpului ca merita sa muncesti din greu”. As vrea ca peste 10 ani sa fieu unde este ea acum – spre asta ma indrept.

Sper ca v-a placut articolul. Chiar si eu am aflat lucruri noi de aici 🙂 Voua cum vi s-a parut?

watch?v=L4GSdq727FI&feature=uploademail]

Un gând despre &8222;Jessie J in Cosmopolitan Romania&8221;

  1. […] În aprilie 2012, a apărut pe coperta revistei Cosmopolitan România, adică imediat ce a împlinit 24 de ani. ♥ (link) […]

Lasă un răspuns

