Jessie la The Voice UK – „Omenii imi vor vedea personalitatea si pasiunea”

Sambata, Jessie a reusit sa recruteze 3 membrii in echipa sa (vezi articolul).

Sunt foarte speriata dar foarte incantata. Dar sti ce? Sunt doar incantata ca pot vedea lucrurile dintr-o alta perspectiva, iar oamenii vor avea ocazia sa ma vada intr-un scenariu complet diferit” a declarat Jessie pentru The Sun. „Nu cant si nu sunt eu cea care face un spectacol de 3 minute la TV, deci oamenii au ocazia sa-mi vada personalitatea si faptul ca am o pasiune imensa pentru ceea ce fac„.

Asta ma incanta cel mai mult” a explicat Jessie „Oamenii vor vedea ca sunt putin lenesa, fac glume si sunt total pe dinafara.

Dar cu toate astea lucrez din greu si am grija de tehnica si de artist si devin foarte emotiva„, a adaugat artista.

Nu ratati sambata viitoare urmatorul episod din The Voice UK ce se va difuza pe BBC ONE.

Pagina oficiala The Voice UK

Pagina noastra The Voice UK

Show-ul poate fi urmarit in direct aici!!!

Descarcati primul episod aici!!!

Un gând despre &8222;Jessie la The Voice UK – „Omenii imi vor vedea personalitatea si pasiunea”&8221;

  1. […] A participat ca jurat în cadrul primei ediții a emisiunii The Voice  în Regatul Unit. ♥ (link) […]

Lasă un răspuns

