Jessie „Imi place la nebunie Rihanna”

Jessie a declarat de curand ca inca este un mare fan Rihanna.

Tot Rihanna. Intotdeauna e acolo sus. Imi place stilul ei.” a spus Jessie pentru revista MORE.

Am intalnit-o de cateva ori, este foarte draguta si foarte frumoasa in realitate.

Desi Jessie spune ca a fost coplesita de emotii cand a vazut-o pentru prima data, aceasta s-a straduit sa o trateze ca  pe un om normal.

Nu-mi place cand oamenii ma trateaza ca pe o regina, asa ca nu vreau sa ii tratez si eu la fel pe altii, pentru ca stiu cum este.” a adaugat aceasta.

Lasă un răspuns

