Jessie J Quiz

In revista Cosmopolitan din luna Aprilie, Jessie a raspun unui Quiz interesant.

Va provoc sa intrati in pielea lui Jessie si sa ghiciti ce raspunsuri a dat aceasta, asa ca mai jos aveti intrebarile la care vreti raspunde printr-un comentariu. (scrieti numarul intrebarii si raspunsul)

Bafta!

Raspunsurile corecte le veti afla peste 2 zile 🙂

1. Cel mai sexy ma simt:

a) Atunci cand ma imbrac dupa ultima moda – ce-mi pasa ca barbatii nu o inteleg?

b) Intr-0 tinuta demna de covorul rosu si tocuri inalte

c) In jeansi si un tricou mulat

d) Cand nu port nimic

2. Corpul meu:

a) E exact asa cum vreau sa fie

b) Ar putea sa piarda/sa castige cateva kilograme

c) Nu este perfect, dar al cui este?

3. Primul lucru pe care il observ la o persoana care imi place este:

a) Ochii

b) Zambetul

c) Stilul vestimentar

d) Corpul

4. Dintre femeile celebre, ma simt atrasa de:

a) Lady Gaga

b) Victoria Beckham

c) Adele

d) Cheryl Cole

e) Rihanna

5. Dupa sex, ma simt:

a) Infometata

b) Somnoroasa

c) Iubita

d) Dispusa sa o iau de la capat

6. Dulapul meu cu lenjerie este plin de:

a) Piese super provocatoare

b) Neglijeuri mulate

c) Lenjerie de bumbac alba si confortabila

d) Toate cele de mai sus

7. Cea mai faimoasa persoana din telefonul lui Jessie:

– Willow Smith

8. Cand vreau sa ma inveselesc:

a) O sun pe mama

b) Merg la shopping

c) Beau un pahar de vin/mananc ciocolata/ambele

d) Petrec o seara cu fetele in casa

9. Am fost indragostita:

a) Niciodata

b) Odata

c) De doua ori

d) De trei ori

e) De mai multe ori

Am uratul obicei de a:

a) Injura

b) Manca prea mult fast-food

c) Ma uita prea mult la TV

4 gânduri despre &8222;Jessie J Quiz&8221;

  1. 1c , 2c , 3b , 4a , 5c , 6d , 7- de unde sa stiu eu pe cine are in agenda x_X , 8d , 9e, 10b

  2. 1c, 2a, 3b, 4e, 5c, 6d, 7nush Rihanna sau Adele, 8d, 9c,10b…akm ce o iesi nush..:D

  3. 1. -> c)
    2. -> c)
    3. -> a)
    4. -> d)
    5. -> c)
    6. -> c)
    7. -> eu cred ca „Whitney Houston”
    8. -> d)
    9. -> b)
    10. -> a)

Lasă un răspuns

