Jessie: „Nu stiu daca voi mai fi la The Voice UK anul viitor”

Intr-un interviu pentru Daily Star, Jessie a fost intrebata daca va mai participa la show-ul The Voice UK anul viitor.

„Nu stiu inca daca voi reveni. Au fost doar cateva episoade si nu spun niciodata nimic ce m-ar putea contrazice. Niciodata sa nu spui niciodata. Dor voi savura acest sezon si voi vedea ce se va intampla.”

Cand a fost intrebata de faptul ca Simon Cowell’s este interesat sa colaboreze cu ea la un show, aceasta a raspuns:

Sunt la The Voice acum. Nu-mi place sa fiu distrasa.

Sefii de la BBC o vad pe Jessie ca pe arma lor secreta, iar surse din interior spun ca ar face orice sa o pastreze.

M-am uitat la tv cu familia, dar nu am simtit ca sunt eu. A fost foarte ciudat.

– Jessie a fost intrebata si daca va colabora cu colegii sai de la The Voice, iar aceasta a raspuns: „Da, cu siguranta. In cariera este vorba de momente si lucruri care te inspira, iar toti 3 sunt uimitori.

As fi onorata sa lucrez cu fiecare dintre ei. Mi-ar placea la nebunie sa colaborez cu Tom Jones in special, si cred ca asta se va intampla curand.

Lasă un răspuns

