Jason Derulo: „Jessie m-a ajutat sa lupt cu durerea” !

Jeson Derulo, este foarte norocos, scapand cu viata, dupa ce si-a rupt gatul la repetitiile pentru turneu.

Dupa ce a intalnit-o pe Jessie J in turneul de promovare din UK, cei doi au acum o prietenie stransa. Acum au si un lucru in comun, amandoi s-au ranit la repetitiile unui turneu 😀 .

Accidentul meu ne-a adus impreuna, pentru ce ea stie prin ce am trecut. Ea a fost in masura sa-mi dea cateva sfaturi si sa ma ajute in aceasta situatie. Jessie este o draguta si mi-a fost de mare ajutor. Cred ca The Voice UK a ales o voce uimitoare. Am vorbit zilele trecute cu ea si mi-a zis ca este in show. Si eu am fost ceva de genul: Ce? Cum de nu am aflat asta? E foarte tare! Sunt foarte fericit pentru ea si cred ca va fi uimitoare. Abia astept sa vad un episod.

„Am vorbit despre o viitoare colaborare, deci vom face ceva luna viitoare cand va veni in L.A. si vom vedea ce se va intampla. Ar fi uimitor. Mi-ar placea sa o am pe albumul meu.” a declarat Jason pentru Daily Star.

Ce credeti? Ar suna bine impreuna? 🙂

2 gânduri despre &8222;Jason Derulo: „Jessie m-a ajutat sa lupt cu durerea” !&8221;

  1. Eu unul cred ca DA! Jason canta superb, la fel si Jessie! Eu cred ca ar fi duetul anului… boidon:)

  2. Sigur va iesi ceva sooper.

Lasă un răspuns

