Interviu pentru Glamour Magazine

E greu de crezut ca acum cativa ani, lumea nu auzise de Jessie J.

Glamour (G): Trebuie sa fie foarte placut sa fi creativa cu look-ul tau. este distractiv sa te pregatesti pentru un eveniment important?

Jessie (J): Rezultatul este distractiv. Procesul nu este intotdeauna distractiv, depinde daca genele mele stau sau nu. Imi place sa arat complet diferita pentru ca fanii mei sa nu stie intotdeauna ce voi face.

 G: Porti o multime de peruci, nu?

J: E atat de greu sa le explic oamenilor. Cand ai o jumatate de ora se te pregatesti la 4 dimineata, nu ai timp sa-ti faci parul. O coafeza mi-a spus: „Tu, draga mea, ai ceea ce noi numim, un par de succes”, ceea ce este cu mult mai bine decat sa ai un par nesanatos si care sa cada din cauza faptului ca il coafezi in fiecare zi. Nu vreau sa-mi cada parul, asa ca port peruci.

G: Cum iti menti sanatatea?

J: Niciodata nu ma plang ca sunt obosita, pentru ca stiu ca odata ce primesc cele 9 ore de somn, sunt bine. Anul acesta vreau sa castig in greutate, asa ca mananc cat de des si de mult pot. Anul trecut, aveam zile cand eu si echipa mea nu aveam timp sa luam o masa cum trebuie.

G: Ai suferit un accident vascular cerebral la 18 ani. Cum ti-a afectat asta stilul de viata?

J: Sanatatea mea nu sta asa de rau cum cred oamenii. Inima mea bate neregulat uneori cand sunt obosita. E vorba de stres. Incerc sa nu mai las lucrurile sa ajunga la mine asa cum o faceam cand eram mai mica. Sfatul meu esta sa iesi odata si sa faci acea seara sa fie speciala, nu sa iesi in fiecare seara pana te extenuezi.

G: Deci…nu esti chiar sufletul petrecerii huh?

J: Nu sunt chiar genul de petrecaret. Nu mai sunt eu odata ce m-am imbatat. Nu folosesc alcool-ul sa fiu fericita. Sunt tanara si o bautura este de ajuns. Agenda mea este i-reala in acest moment, nu am timp sa fiu obosita.

G: De unde toata increderea de sine? O ai de mica sau ai capatat-o de curand?

J: Am o mama si un tata extraordinari, care sunt casatoriti de 32 de ani, iar surorile mele mereu m-au facut sa ma simt uimitoare. Nimeni nu a incercat vreodata sa schimbe ceea ce am vrut sa fiu. Niciodata m-am facut de rusine. Chiar si aseara (dupa Brit Awards) eu si tata, dansam cand ceilalti stateau jos. Cred ca cea mai buna cale de a fi sigur pe tine este sa  nu lasi pe nimeni sa te faca sa te simti nesigur pe tine.

G: Cum ai ajuns sa canti?

J: N-am fost intotdeauna cineva talentat. Doar ca intotdeauna eram galagioasa si imi placeau provocarile. De cand eram mica stiam ca vreau sa devin ceva maret.  Cand aveam 13 ani, stateam cu mama si cu tata si le-am spus…”Vreau sa fac asta cum trebuie. Ce pot face?” Am fost la scoala de teatru si muzica pentru a fi cantareata. Apoi am inceput sa scriu versuri si totul s-a schimbat pentru mine. Am vrut sa spun lumii ce gandesc si ce simt.

G:  Esti foarte deschisa cand vine vorba de sexualitatea ta.

J: Pentru mine, vreau sa fie mai putin vorba de sexualitate si mai mult despre cat de confortabil esti de cine te-ai indragostit. Daca am intalnit pe cineva si imi place, nu conteaza ca e baiat sau fata. Nu ar trebui niciodata, niciodata sa-ti ceri scuze pentru ceva ce te face fericit. Mama si tata au fost intotdeauna de acord cu asta si spun: „Traieste-ti viata”.


Lasă un răspuns

