„Pot fi sincera pentru un minut?”

Cartea vorbeste si despre boala de care sufera, sindromul Wolff-Parkinson-White, care ii face inima sa bata de 4 ori mai tare. La 18 ani a suferit un infarct, insa nu a lasat lucrul asta sa ii afecteze viata. 🙂

– Pot fi sincera pentru un minut?…

– Am fost prin spitale toata copilaria mea. Am o bataie neregulata a inimii de cand ma stiu  şi am suferit un accident vascular cerebral minor de la 18 … TBC.

– Muzica a fost si va fi mereu modul meu de a ma inspira si de a-mi dovedi ca pot fi mai buna si sa-mi dea speranta cand eram tanara.

– Primul interviu pe care l-am dat cand mi-am cumparat prima muzica, am fost intrebata cum am reusit sa ajung aici dupa toate problemele pe care le-am avut cand eram mica si mereu am spus „Pentru ca am vrut sa demonstrez ca se poate”

– Mass-media a susţinut că reprezint atât de mulţi oameni tineri care suferă în tăcere, care se lupta cu boala, dar încă mai au vise, la fel ca toată lumea … TBC

– Apoi am participat la The Voice, iar povestile aruncate de presa sunt ca bumerangul si se intorc inapoi. Lenes. Am citit astfel de povesti despre Tulisa, Cheryl, Kelly, si lista poate continua. Sunt usor de crezut, de aceea se vand.

– Dar voi spune asta. Sanatatea mea este un lucru foarte important in viata mea si nu imi place cand mass-media glumeste cu asa ceva. Am facut sacrificii imense sa fiu sigura ca mintea si corpul meu pot face fata vietii mele si sunt fericita ca sunt sanatoasa si incerc sa fac UK sa fie mandra de mine.

– Deci pentru media. Data viitoare cand va ganditi sa scrieti o poveste negativa, duceti-va si vizitati copii din spitale si scrieti despre cat de curajosi, speriati, si inspirati sunt si sa-i lasam sa stie ca nu sunt singuri. Sunt sigura ca vor fi o poveste mai buna.

– Pentru toti cei care spun sa ignor situatia. NU, NU O VOI FACE !!! Trebuie sa facem ceva pentru ceea ce credem. Mass-Media nu ar trebui sa aiba dreptul de a scrie articole false. Daca nimeni nu va face ceva, NU se va schimba niciodata!

Din partea noastra…. a tuturor HeartBeats-ilor:

2 gânduri despre &8222;„Pot fi sincera pentru un minut?”&8221;

  1. Are dreptate Jessie ! Mass-media nu face altceva decat sa minta si sa bage ,,floricele” pe unde nu e cazul .(Nu generalizez , dar in proportie de 90% este asa…)

  2. asa e mereu… mass-media va face declaratii, din dorinta de a atrage clientii, chiar daca sunt sau nu adevarate…

Lasă un răspuns

