„Am mancat din greseala o prajitura cu Canabis”

Jessie  a sustinut de multe ori ca nu a consumat niciodata droguri. Anul trecut, Jessie se afla in turneu cu Chris Brown, iar in Amsterdam a mancat o prajitura cu Canabis fara sa stie.

Din greseala am mancat o prajitura cu canabis in Amsterdam in timp ce eram in turneu cu Chris Brown. A trebuit sa chem ambulanta, deoarece am inceput sa am convulsii.

Am sunat-o pe mama si mi-a spus: Imi pare bine ca ai mancat-o, pentru ca acum nu o vei mai face niciodata

Lasă un răspuns

