Jessie: „Vreau propriul meu show in West End !”

Recent Jessie a dat un interviu pentru DailyMail, cerandu-si scuze pentru ciudatele fete de la The Voice UK (mie cel putin imi plac :)).

Nu ma pot abtine. Oamenii nu realizeaza ca inceputul carierei mele a fost in teatrul muzical, iar acele spectacole pe care am inceput sa le fac in West End, insemnau totul pentru mine cand eram copil.

Acum acele expresii ciudate si fete haioase le fac fara se vreau, m-am obisnuit. Vad clipuri cu mine facand asta si imi spun… Jessie NU! Dar nu ma pot opri.

Visul ei este sa aiba propriul show in West End: „Visul meu este sa am propriul meu show in West End, am o idee pe care vreau sa o scriu, dar sunt atat de multe lucruri ce se petrec in viata mea acum. Voi astepta momentul potrivit, este cu siguranta ceva ce vreau sa fac.

West End este o zona centrala din Londra, ce are in general multe cladiri vechi cu teatru si cinema.

Interesant nu?

Lasă un răspuns

