Copilaria lui Jessie Part. 1

„Nu mi-a placut niciodata sa mi se ascunda adevarul despre sanatatea mea. Daca ma voi imbolnavi, spune-mi. Daca rezultatele mele nu sunt normale, doar spune-mi. De cand sunt mica imi place sa stiu ce se intampla ca sa fiu pregatita si sa confrunt situatia.

Prima si prima data cand s-a intamplat ceva eram la Epping Forest. Ne intorceam la masina dupa o plimbare prin natura, iar tata a spus: „Hai sa ne intrecem!”…apoi am fugit cu totii, dar eu m-am prabusit. Pentru ca uneori eram cam teatrala si lenesa, tata a crezut ca glumesc. Dar nu ma puteam misca, nu puteam respira.

Pe 27 martie 1988, m-am nascut pe podea, undeva intre patul parintilor si noptiera, acasa in Seven Kings, Essex. Am avut cordonul ombilical in jurul gatului, deci eram foarte invinetita.

Surorile mele, Hannah si Rachel, erau si ele acolo si am fost numita Jessica Ellen Cornish. Sincera sa fiu, nu exista un motiv pentru acel „J” in numele meu de scena (intotdeauna simt ca dezamagesc oamenii cand zic asta).

Problema mea la inima

Am avut o copilarie fericita si aventuroasa – alergand prin ploaie, campand in gradina.

Aveam cam 7 ani in ziua aceea la Epping Forest. Eram cu tata.  A realizat ca nu glumeam, asa ca m-a luat repede si m-a dus la spital. Imi era frica si eram confuza.  Cand esti bine, iar apoi dintr-o data ti se intampla asa ceva si nu stii de ce, poate fi foarte terifiant.

Si tata are o problema la inima, sindromul Wolff-Parkinson-White, si intotdeauna a stiut sa-mi explice ce este acea problema pe care incepusem si eu sa o traiesc. Precum tata, am o bataie neregulata a inimii.

Cel mai rau lucru atunci cand ai o problema la inima este faptul ca trebuie sa dai teste de alergare cu doar o bratara pe tine, chiar cand atingi pubertatea. Cand esti tanara si sunt o multime de doctori uitandu-se la tine, rusinea iti acopera frica.

In marea majoritate a copilariei mele am luat beta-blockers (medicamente care ajuta inima sa functioneze la un ritm normal). Dar avea si un efect secundar, aveam o presiune a sangelui scazuta. Imi amintesc ca ma prabuseam des si aveam convulsii. Am fost o fata bolnavicioasa, slaba si cu o tenta verzuie pe piele din cauza medicamentelor, iar spitalul imi era deja familiar. Erau momente cand ma comportam normal si momente cand pur si simplu ma prabuseam.

Cat timp am fost la spital, vedeam mereu copii mai bolnavi ca mine. Norocul meu, niciodata nu am stat atat de mult in spital incat sa imi incep o viata acolo, sa imi fac prieteni acolo si tot acolo sa ma duc la scoala.  

Am scris Big White Room cand aveam cam 11 ani, la spitalul Great Ormond Street, langa un baiat cam de aceeasi varsta. Imi amintesc ca ma trezeam noaptea si il auzeam rugandu-se, pentru ca avea sa aiba un transplant de inima a doua zi.

A fost pentru prima data cand am vazut pe cineva rugandu-se atat de mult si pe cineva care cerea doar ca viata lui sa fie salvata. Statea in genunchi, cu toate acele fire pe langa el, rugandu-se. A murit a doua zi.

DE FIECARE DATA CAND MA GANDESC LA PIESA ASTA, O DEDIC ACELUI BAIAT

In scoala primara, majoritatea copiilor nu aveau nimic cu mine, erau cativa foarte rai. Pielea mea era verde si aratam bolnava: Aveam ochi bolnaviciosi, dinti mari si un breton masiv. Vremuri triste.

Erau cativa copii rai. Intimidarea a devenit ceea ce aveam nevoie pentru a scrie o piesa despre asta. Who’s Laughing Now a fost un moment de sinceritate: Copiii chiar trageau scaunul de sub mine si aruncau cu pietre in capul meu. Agresiunile de care am avut parte nu au fost oribile, nu am fost niciodata batuta, de exemplu. UNEORI CUVINTELE DOR MAI MULT CA VANATAILE.

Dar am avut cea mai minunata familie care ma astepta acasa. Nu orice copil are asa ceva.”

4 gânduri despre &8222;Copilaria lui Jessie Part. 1&8221;

  1. Oau. Foarte impresionant! O iubesc :X

  2. Georgiana Jessica Bejan

    emotionant. Sper ca Jessie sa se mentina tot asa pe picioare si cu capul sus ca intotdeauna,deoarece in ciuda celor traite este greu sa-ti amintesti aceste lucruri fara sa nu-ti de-a macar o lacrima.Din fericire Jessie este o femeie puternica din toate punctele de vedere,iar eu o voi sustine indiferent de deciziile ei. ❤ #HEARTBEATForever

  3. Buna ! Aceste citate sunt din artea ei ?! 🙂 Multumesc ! 🙂

Lasă un răspuns

