Copilaria lui Jessie Part. 2

„In ceea ce priveste cantatul:

Am invatat la Mayfield Secondary School, fiind situata chiar in apropierea casei noastre. Ambele surori ale mele erau sefele clasei, deoarece invatau foarte bine. Dar unele lucruri nu mi se puteau impregna in creier. Sunt inteligenta, dar nu pot invata academic. Nu sunt genul de persoana care sa faca o multime de exercitii pentru acasa. Imi amintesc ca odata am luat nota 4 intr-un test la geografie, si chiar si in ziua de azi mai am unele dificultati in a gasi Londra pe o harta meteorologica.
Dupa parerea mea, profesorul de muzica nu ar fi trebuit sa predea. Consider ca nu a avea nici cea mai mica idee despre ceea ce spunea, si plus ca nici nu stia sa se faca placut.
Nu mi-a fost permis sa intru in corul scolii, cel de care se ocupa profesorul de muzica. Cateva persoane spuneau ca nu-mi puteam controla tonalitatea, si ca obisnuiam sa cant prea tare. – nu este un lucru prea placut sa ti se spuna astfel de lucruri la varsta de 11 ani. Eram tare suparata. Chiar mi-a placut scoala primara, dar ca sa fiu sincera, abia asteptam sa se termine ca sa ma pot axa pe ceea ce iubeam cu adevarat.

Primele cuvinte rostite de mine au fost „concert incendiar”, de la melodia celor de la Beats International „Dub be good to me”. Aveam putin peste un an cand s-a intamplat asta. Surorile mele fredonau melodia in mod constant si eu incepusem sa retin partile mai usoare ale melodiei, cantandu-le impreuna cu ele.
Prima mea melodie inregistrata a fost la varsta de 3 ani: Am cantat „Twinkle, Twinkle, Little Star”, fiind inregistrata la un reportofon, in Cornish Park.
Nu ma puteam opri din cantat – cantat peste tot pe unde ma duceam.

Wenn Stage School era pe la sfarsitul drumului in Seven Kings, si am urmat cursuri acolo, de cateva ori pe saptamana. Am inceput prin a practica balet, dar in fiecare zi obisnuiam sa fac si alte lucruri – teatru, cantat, jazz. De asemenea, semnasem un contract cu o agentie de teatru, si chiar am jucat in unele reclame, in cele din urma ajungand si pe West End. (*West End reprezinta a doua cea mai scumpa locatie din lume, in ceea ce priveste inchirierea birourilor de munca). Primeam 50 de lire pentru spectacolul de dimineata si 75 de lire pentru cel de dupa-amiaza.
La varsta de 11 ani, l-am interpretat pe Brat in filmul lui Andrew Lloyd Webber, „Whistle Down the Wind”. Eram pe la jumatatea melodiei „When Children Rule the World” si din neatentie, am alunecat peste cei din orchestra. A fost cea mai uimitoare cazatura pe spate – partiturile celor din orchestra s-au imprastiat in aer, iar eu am cazut exact langa dirijor, care isi continua treaba, incercand sa treaca peste socul provocat. Asa a luat nastere si porecla mea de la teatru: Brat Pitt.

Dupa ce am interpretat rolul acela, am realizat ca defapt hobby-ul pe care-l aveam imi putea deveni, mai tarziu, cariera. Talentul meu in muzica nu prea a fost apreciat si incurajat in scoala generala, dar cand am fost la auditia The BRIT School for performing arts in Croydon, m-am indragostit de libertatea pe care ti-o poate oferi muzica. Fusesem foarte fericita cand am aflat ca am fost acceptata. Eram pregatita sa muncesc mai mult, si sa invat mai mult despre ceea ce iubeam sa fac.
Am avut tot felul de prieteni. O stiam pe Adele; eram colege in acelasi an. Obisnuiam sa iesim in oras pe la ora pranzului, si sa sustinem cateva concerte mai mici. Cantam doar ce compuneam noi, sau ceea ce studiam la The BRIT School.
Dupa ce am fost zarita la London Bridge Station, in drum spre The BRIT School, am devenit model pentru a prezenta niste coafuri pentru Vidal Sassoon. Am avut o mare varietate de modele – de la stilul mohican pana la cel mullet, albastru, verde, rosu.. Era foarte ciudat, deoarece erau o groaza de autobuze care circulau prin Oxford, avand imprimata o poza cu mine pe ele. Poate ca acum imi este putin rusine, dar la vremea respectiva am folosit banii primiti pentru cursurile de muzica, si pentru a vizita mai multe tari – Japonia, Spania, Germania – chiar daca aveam o coafura prosteasca.”

Un gând despre &8222;Copilaria lui Jessie Part. 2&8221;

  1. Ce frumos ! Va rog sa mai postati ! 🙂

Lasă un răspuns

