Jessie J vrea sa colaboreze cu fosta ei colega de scoala, Adele

Jessie J, care a fost colegă cu Adele la London School for Performing Arts & Technology, a declarat de curând că era absolut sigură de reuşita lui Adele, dar că niciodată nu s-a aşteptat la un succes atât de mare.

Jessie J şi-a amintit de momentele din timpul şcolii şi a mărturisit că Adele era una dintre acele studente care cânta încontinuu.

“Niciodată nu am mers la şcoală gândindu-mă că amândouă o să avem albume pe piaţă, sau că o să ne întâlnim pe scena premiilor muzicale britanice. Nu mi-am imaginat că o să am ocazia să o văd câştigând 6 premii Grammy. Nu te gândeşti la lucruri de genul acesta. Adele era genul de persoană care cânta mereu, era un “personaj”în timp ce eu făceam teatru muzical şi aveam părul verde, încercam să supravieţuiesc”. a declarat Jessie despre fosta ei colegă de şcoală, Adele.

Întrebată de o eventuală colaborare, Jessie J a declarat “Doar dacă Adele doreşte să facem acest lucru. Este pe lista mea de dorinţe”.

În cadrul interviului acordat celor de la Capital FM, Jessie J a recunoscut că nu petrecea foarte mult timp cu Adele, dar de multe ori luau prânzul împreună.

În altă ordine de idei, Jessie va pleca pentru două luni în Los Angeles, unde va lucra la noul ei album, cel de-al doilea din carieră. Deşi Adele este însărcinată şi aşteaptă primul ei copil, a făcut deja o serie de înregistrări pentru viitorul album.

Sursa: http://www.1music.ro

Lasă un răspuns

