Neylini – Price Tag (cover)

Neylini a facut un cover dupa piesa Price Tag dupa ce fanii i-au spus ca seamana foarte mult cu Jessie J.

Neylini J

“M-am gandit ca, daca am fost comparata cu Jessie J in acele poze, sa inregistrez si un cover dupa o piesa de-a lui Jessie. “Price Tag” si “Nobody’s Perfect” sunt piesele mele preferate de la ea. Ea are o voce puternica si extrem de speciala. Si eu sunt o fana de-a ei si sper ca m-am ridicat la inaltimea asteptarilor fanilor mei”, a spus Neylini.

Va place „Neylini J”?

4 gânduri despre &8222;Neylini – Price Tag (cover)&8221;

  1. Oh God why?! Nu seamana deloc cu Jessie! Dupa parerea mea zici ca isi bate joc de piesa! Iar poza este editata de 8923472837564387652 de ori! Fuck Neylini!

  2. Nuuuuu! Habar nu stie sa cante piesa asta!! Nu se compara cu Jessie nici macar la degetul mic de la picior!

  3. De semanat cu Jessie nu seamana nici macar 1%, iar melodia e doar un cover…e facut in stilul ei…fiecare canta in felul lui..oricum ea vrea sa para ce nu e…chiar nu ii sta bine copiind pe altcineva, iar trebuii propriul ei stil!

  4. nU SA RIDICAT DELOC LA INALTIMEA LUI JESSIE J ,SAU A FANILOR EI …..nu ia iesit deloc bine …

Lasă un răspuns

