Jessie J: „Nu am timp pentru o relatie.”

ImagineJessie J clarifica faptul ca nu are timp de o relatie, din moment ce se dedica 100 % carierei sale.

„Sunt obsedata de munca mea, momentan. Vreau sa fiu o fiica buna si o sora buna. Vreau sa fiu o matusa buna, vreau sa fiu o prietena buna. Stiu ca am alaturi de mine niste prieteni deosebiti, pentru ca de fiecare data cand ne vedem dupa o perioada lunga de absenta, totul revine la normal. Nu se raceste relatia dintre noi.”.

Artista in varsta de 25 de ani, care lucreaza momentan la al doilea sau album, spune ca nu evita implicarea intr-o relatie, dar are mare grija in legatura cu viitorul sau partener.

„Cand voi intalni pe cineva, va avea un loc special in inima mea, va trebui sa fie cineva care sa ma iubeasca asa cum merit.. Pana atunci, il am pe cainele meu.”

 

 

Lasă un răspuns

